Prețuri bune și accesul la serviciile noastre 24/7 în toate locațiile dsponibile.
Fără taxe de anulare (până la 2 zile înainte de ridicarea vehiculului)
Rezerva fără card de credit: Rezervări simplificate la maxim!
Planifică-ți Călătoria cu Cele Mai Recent Lansate Modele Dacia 2023!
Explorează gama noastră variată de autoturisme noi din 2023, incluzând modele cu 7 locuri și SUV-uri, disponibile atât cu transmisie manuală, cât și automată. Fie că planifici o escapadă de weekend sau ai nevoie de o soluție pentru afaceri, noi suntem aici pentru tine, indiferent de unde vii.
Informații Utile - Întrebări Frecvente
Ce tipuri de masini sunt disponibile pentru inchiriere?
Clasa economica (cutie automata/ manuala), clasa compact (cutie manuala), clasa intermediara (cutie manuala) si clasa standard (cutie automata).
Care sunt cerintele de varsta pentru a inchiria o masina?
Varsta minima pentru inchiriere este 19 ani, cu 1 an vechime la permisul de conducere.
Se va percepe o taxa suplimentara pentru sofer tanar 19 – 24 ani, cu mentiunea ca intre 19 si 22 ani se pot conduce numai masini din clasa Economica.
Care sunt cerintele de conducere pentru a inchiria o masina?
Sa fie posesorul unui permis de conducere national si/sau international valabil (obligatoriu permis international pentru acte emise in tari cu alta scriere decat in alfabetul Latin si pentru cele obtinute prin conducere auto cu volan pe dreapta, Ex.: UK, India, Australia, Japonia). La semnarea Contractului, trebuie prezentate in original permisul de conducere impreuna cu un act de identitate si un card de credit. Utilizarea cardului de credit este obligatorie pentru blocarea depozitului.
Cum functioneaza politica de asigurare a masinii inchiriate?
În scopul reducerii responsabilității clientului pentru autovehiculul închiriat, Europcar oferă pachete de asigurări opționale: asigurare de accident / avarii (CDW – Collision Damage Waiver) și asigurare împotriva furtului autovehiculului (THW – Theft Waiver). Acceptarea acestor asigurări este menționată și validată de client prin semnătură pe contractul de închiriere. Acceptarea asigurărilor implică plata unor sume forfetare pe fiecare zi de închiriere. În cazul tarifelor care includ aceste asigurări, acceptarea asigurărilor este implicită, la momentul rezervării tarifelor respective.
Asigurarea de Răspundere Civilă (RCA)
Tarifele de închiriere includ Asigurarea de Răspundere Civilă (RCA) obligatorie pe teritoriul României. Termenii de asigurare RCA sunt valabili doar pe teritoriile țărilor menționate în polița de asigurare RCA a autovehiculului (Carte Verde). În cazul în care are loc un accident sau avarierea autovehiculului într-un teritoriu neautorizat de RCA, clientul va fi responsabil pentru valoarea totală a daunelor și pierderilor cauzate pe teritoriul respectiv.
Asigurare standard de daune (CDW – Collision Damage Waiver)
Acoperire pentru accidente, coliziune sau daune ale autovehiculului închiriat.
Acceptarea asigurării în caz de accident reduce responsabilitatea financiară a clientului până la valoarea maximă a responsabiltății pentru distrugerea sau avarierea autovehiculului închiriat sau a părților componente, mai puțin în caz de furt și / sau vandalism. Titularul de contract si/ sau conducătorul auto desemnat de titular, sunt responsabili pentru întreaga valoare a daunei produse dacă aceasta a fost cauzată de:
– Conducerea sub influența alcoolului, substanțelor, medicamentelor și / sau drogurilor care pot afecta capacitatea de conducere a autovehiculelor;
– Dacă în urma producerii accidentului conducătorul autovehiculului nu ia toate măsurile necesare declarării accidentului și identificării părților implicate, cu obținerea documentelor necesare;
– Utilizarea autovehiculului închiriat în scopuri ilicite – contrabandă, furt, transport ilegal de obiecte, bunuri sau persoane;
– Supraîncărcarea autovehiculului / depășirea limitei de viteză prin nerespectarea Codului Rutier Român;
– Conducerea autovehiculului pe sectoare de drum neamenajate sau pe drumuri forestiere;
Încredințarea autovehiculului spre conducere unei persoane care nu a fots menționată pe contractul de închiriere sau care nu îndeplinește condițiile Europcar;
– Utilizarea autovehiculului pentru orice tip de concurs sau competiție, inclusiv marșuri și demonstrații;
– Încălcarea regulilor de circulație referitoare la nerespectarea culorii semaforului, depășirea vitezei legale, nerespectarea semnelor de circulatie Stop /Cedează trecerea, circulația pe contrasens sau pe sectoare de drum marcate cu sens unic, din sensul opus;
– Avarii sau daune produse la motorul autovehiculului, la roți, anvelope, în spațiul din interiorul autovehiculului și sub acesta;
Clientul acceptă în mod explicit protejarea tuturor intereselor Europcar, cât și ale Asiguratorului, în caz de accident de circulație:
– Să rețină numele și adresele tuturor martorilor la accident
– Să nu părăsească locul accidentului înainte de asigurarea autovehiculului inchiriat
– Să anunțe și sa aștepte autoritățile de poliție în cazul unei avarii grave sau în cazul în care exista pasageri răniți, chiar dacă este evident că cealaltă parte a fost răspunzătoare pentru accident
– Să prezinte documentele emise de autorități la cel mai apropiat birou Europcar și să completeze documentele solicitate de Europcar (declarație / raport de incident)
Asigurare standard în caz de furt (THW – Theft Waiver) – Acoperire pentru furt / vandalism a autovehiculului închiriat sau părți componente ale acestuia.
Acceptarea asigurării de furt / vandalism reduce responsabilitatea financiară a titularului contractului de închiriere până la valoarea maximă a responsabilității pentru pierderea sau avarierea autovehiculului sau părților componente, în caz de furt sau / și vandalism.
Care este politica pentru kilometrajul nelimitat sau limitat?
Kilometrajul este nelimitat, cu excepție unele închirieri unde se poate aplica kilometraj limitat.
Pot sa inchiriez o masina fara o rezervare prealabila?
Este recomandat să faci o rezervare prealabilă atunci când dorești să închiriezi o mașină. Prin rezervare prealabilă, îți asiguri disponibilitatea mașinii dorite și poți beneficia de tarife mai bune. De asemenea, poți economisi timp la biroul de închiriere la sosire.
Cu toate acestea, în unele cazuri, este posibil să închiriezi o mașină fără o rezervare prealabilă, direct de la biroul de închiriere, în funcție de disponibilitatea mașinilor. Cu toate acestea, este important să ai în vedere că, în perioade aglomerate,, există riscul ca mașinile să fie deja rezervate, iar opțiunile să fie limitate.
Care este politica de anulare a rezervarii si exista taxe de anulare?
Vă rugăm să rețineți că veți putea modifica sau anula o rezervare făcută online doar personal pe site-ul Europcar.
Nu veți putea modifica online o rezervare făcută sau modificată de Centrul nostru de Servicii pentru Rezervări, agenția de călătorii sau un site terț (exemple: Expedia, RentalCars, Booking.com…).
În acest caz, contactați-i direct pentru a face orice modificări la rezervările dvs.
Puteți anula rezervarea utilizând același canal de rezervare ca cel folosit pentru rezervarea dvs. Anulările făcute prin intermediul site-ului de rezervări Europcar vor avea efect atunci când sunt înregistrate în sistemul de rezervări Europcar. Anularea este gratuită până la 48 de ore înainte de începerea zilei de închiriere, altfel este de 50 EUR (sau în altă monedă, în funcție de țara de închiriere). Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitați această pagină și să selectați destinația de închiriere. Dacă nu ridicați vehiculul la timp și nu l-ați anulat, va fi percepută o taxă de 95 EUR (în funcție de moneda locală), sau întreaga sumă a închirierii dacă valoarea este mai mică.
Anulați rezervarea online personal pentru a economisi timp: Dacă aveți un cont Europcar sau ați rezervat direct pe Europcar.com cu adresa dvs. de email.
Ce se intampla daca intarzii la returnarea masinii inchiriate?
La returnarea autovehiculului perioada de închiriere se va calcula multiplu de 24 ore, la care se adaugă o perioadă de grație de 29 minute.În cazul în care autovehiculul se returnează cu o întârziere mai mare de 29 minute după ora de preluare din contractul de închiriere, vi se va încasa o zi suplimentară. Procedura de reînnoire a contractul de închiriere este următoarea:
- a) mergeți cu autovehiculul la cel mai apropiat birou Europcar; b) agentul Europcar va efectua o verificare a autovehiculului; c) achitati diferențele de costuri pentru noua perioada de închiriere; d) semnați un nou contract de închirere, pe care va fi menționată noua perioadă de închiriere.
Care sunt cerintele legate de varsta pentru soferii suplimentari?
Varsta minima pentru inchiriere este 19 ani, cu 1 an vechime la permisul de conducere.
Se va percepe o taxa suplimentara pentru sofer tanar 19 – 24 ani, cu mentiunea ca intre 19 si 22 ani se pot conduce numai masini din clasa Economica.
Taxa pentru soferii suplimentari va fi de 5 €/utilizator. Prin inscrierea in Contract a acestora accepta faptul ca trebuie sa indeplineasca conditiile de inchiriere Europcar.
Sunt disponibile accesorii suplimentare, cum ar fi scaune pentru copii sau GPS?
Europcar inchiriaza impreuna cu autoturismul o serie de accesorii constand in GPS, scaun copil, lanturi de zapada, conform urmatoarelor tarife:
|
|
Pot sa adaug un sofer suplimentar si cum se taxeaza acest lucru?
Se poate adauga sofer suplimentar, taxa va fi de 5 € + TVA/utilizator, maxim 50 EUR/ inchiriere. Prin inscrierea in Contract a acestora accepta faptul ca trebuie sa indeplineasca conditiile de inchiriere Europcar.
Exista restrictii de viteza sau alte reguli de conducere specifice?
La închirierea unei mașini în România, trebuie să respecți regulile de conducere specifice țării și să te conformezi limitelor de viteză. Iată câteva aspecte importante privind regulile de conducere în România:
- Limite de viteză: Limitele de viteză pot varia în funcție de tipul de drum și zona în care te afli. Aceste limite pot varia, așa că este important să fii atent la semnele rutiere.
- Centura de siguranță: Este obligatoriu să porți centura de siguranță atât în partea din față, cât și în cea din spate ale mașinii.
- Telefonul mobil: Este interzis să folosești telefonul mobil fără un dispozitiv hands-free în timpul conducerii. Este recomandat să oprești într-un loc sigur dacă trebuie să folosești telefonul.
- Alcool și substanțe psihoactive: Limitele de alcoolemie sunt stricte, iar conducerea sub influența alcoolului sau substanțelor psihoactive este ilegală.
- Depășirea: Depășirea trebuie efectuată în locuri permise, iar semnalizarea este obligatorie.
- Parcarea: Parcarea trebuie efectuată în locurile desemnate și trebuie plătită în anumite zone.
- Documente de conducere: Întotdeauna ai nevoie de permisul de conducere valabil și, în cazul străinilor, de un permis internațional.
În cazul oricăror nelămuriri sau întrebări, poți să consulți informațiile oferite de autoritățile rutiere sau să întrebi la biroul de închiriere auto.
Cum se platesc taxele pentru trecerea prin zone cu taxe de drum sau poduri?
Clientul va suporta toate taxele prevazute de legislatia in vigoare, atat pe teritoriul Romaniei cat si in alte state, taxe de drum, taxe de trecere a podurilor, taxe de stationare in aeroporturi sau spatii speciale cu durata limitata, parcari, amenzi rezultate de pe urma nerespectarii regulilor de circulatie. In cazul neachitarii celor de mai sus, Europcar va achita amenzile rezultate din neindeplinirea obligatiilor de catre Client. Europcar va factura catre client valoarea efectiva a amenzii plus o taxa de administrare de 50 €/amenda.
Sunt permise animalele de companie in masina inchiriata?
Animalele de companie (ex.: caini, pisici) pot fi transportate in autoturismele Europcar numai in cutii (custi, genti) speciale, inchise pe durata calatoriei. In caz contrar, la livrarea masinii catre Client, se va specifica stadiul de curatenie al masinii, atat interior cat si exterior, acesta urmand sa semneze procesul-verbal continand aceste mentiuni. In cazul in care la restituire, autovehiculul necesita mai mult decat procedura standard de spalare pentru readucerea la starea anterioara inchirierii, clientul este de acord cu plata unei taxe de administrare de 50 € la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto, conform facturii care i se va transmite pe e-mail.
Cum functioneaza politica de alimentare cu combustibil si ce optiuni sunt disponibile?
Clientul are obligatia de a restitui autovehiculul cu aceeasi cantitate de combustibil pe care a avut-o la inceputul perioadei de inchiriere (conform fisei de predare-primire). In caz contrar, in urma notificarii scrise din partea Europcar, Clientul este de acord cu plata unei taxe de alimentare de 35 € si contravaloarea combustibilului lipsa, conform bonului fiscal de alimentare. Nu se acorda credit pentru combustibilul in plus fata de cantitatea initiala furnizata de Europcar.
Cum functioneaza politica pentru fumat in masina inchiriata?
Fumatul in masinile Europcar este strict interzis. In caz de nerespectare, se va incasa o taxa de 50 €, la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto.
Pot sa ma indrept catre destinatii internationale cu masina inchiriata?
Călătoria în străinătate este permisă în anumite ţări. Condiţiile şi costurile sunt disponibile pentru dumneavoastră la biroul Europcar de unde preluați autoturismul. Puteți călători în străinătate cu o autorizație scrisă de la Europcar România, solicitată cu cel puțin două zile lucrătoare înainte de data la care vă doriți să treceti granița României, iar pentru obtinerea documentelor necesare tranzitului granitelor se va percepe o taxa de autorizare trecerea frontierelor.
ATENTIE:
Clientul este responsabil pentru utilizarea autovehiculului pe întreaga perioadă de inchiriere. Nefuncționarea cauzată de alimentarea cu un tip de carburant necorespunzător va fi taxată cu suma 250 EUR din suma depozitului.
- Pentru autovehiculele returnate in condiții extreme de murdărie (tapiteria, elementele de interior) se va taxa suma de 59,50 EUR pentru categoriile Economice si Compact si 119.00 EUR pentru celelalte categorii, pentru curățarea autovehiculului.
- Clientul plătește suplimentar pentru scaunul de copil, o valoare de 5.95 EUR pe zi, maxim 59.50 EUR pe inchiriere. Distrugerea sau nereturnarea scaunului pentru copii va fi taxată cu 119,00 EUR. În cazul returnarii în condiții extreme de murdărie a scaunului pentru copii, taxa care se aplică pentru curățarea acestuia este 11,90 EUR
- Închirierea lanțurilor antiderapante va fi taxată cu suma de 2,38 EUR pe zi, maximum 35.70 EUR pe toata durata de inchiriere. Înlocuirea lanțurilor antiderapante deteriorate / nereturnate va fi încasată cu 89.25 EUR.
- Daunele provocate autovehiculului, neacoperite de asigurarea standard / suplimentară inclusă in tariful de închiriere revin în sarcina clientului. Asigurarea standard / supliementară nu acoperă următoarele: roțile (jante + anvelope + capace roti), interiorul autovehiculului și elementele de interior (radio, brichetă, priză brichetă, tapiserie, etc), elementele de sub autovehicul si motorul avariate în urma conducerii neglijente.
- Pentru distrugerea sau deteriorarea anvelopelor, clientul va fi taxat 238,00 EUR pe bucată.
- În cazul pierderii sau deteriorării documentelor / cheii / alarmei autovehiculului, Clientul va plăti integral înlocuirea acestora, la valoarea de 119.00 EUR pentru fiecare articol deteriorat sau lipsă.
- Clientul va achita suma de 23,80 Euro pentru pierderea/deteriorarea plăcii de înmatriculare a autovehiculului închiriat.
Pot sa inchiriez o masina pentru o perioada mai lunga de timp si exista reduceri pentru inchirieri pe termen lung?
Inchirierea pe termen lung poate fi o opțiune mai economică decât închirierea pe termen scurt.
Durata maximă de valabilitate a unui contract de închiriere este de 30 (treizeci) de zile. Închirierea este permisă pentru perioade de închiriere mai lungi de 30 zile. Pentru fiecare perioadă ce depășeste 30 zile, se va emite un nou contract de închiriere valabil 30 zile, respectându-se termenii și condițiile contractului inițial.
La finalul perioadei de închiriere stabilită de comun acord cu Europcar aveți obligația de a returna autovehiculul, altfel riscați o acţiunare în justiţie, civilă şi penală.
Ce se intampla in caz de accident sau defectiune a masinii inchiriate?
Clientul este responsabil pentru autovehiculul închiriat, pe întreaga perioadă de închiriere. În cazul returnării autovehiculului în afara orelor de program, clientul rămâne răspunzător până deschiderea biroului de închiriere și verificarea autovehiclului de către un angajat Europcar.
În consecinţă, în caz de accident, fără terțe părți identificate, clientul trebuie să compleze un raport de accident şi să îl prezinte în termen de maximum 5 (cinci) zile lucrătoare, dar nu mai târziu de returnarea autovehiculului la biroul Europcar.
În cazul unui accident cu implicația unor terțe persoane identificate și cu posibilitatea folosirii unei polițe de asigurări a acestora, responsabilitatea clientului se reduce la plata taxei de administrare a dosarului de daună în valoare de 59.50 EUR plus pierderea cauzată de indisponibilitatea autovehiculului, în valoare de 100 EUR.
În cazul furtului autovehiculului clientul este răspunzător pentru costul înlocurii autovehiculului conform responsabilității aferente asigurărilor contractate pentru grupa de autovehicul închiriat doar daca predă către Europcar în decurs de maximum 2 (două) zile lucrătoare documentele autoturismului, cheile acestuia și raportul emis de autorități.
În cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, clientul este responsabil pentru întreaga valoare a autovehiculului inchiriat, la prețul de piață, actualizat in condițiile normale de uzură / vechime / dotări.
În scopul reducerii responsabilității clientului pentru autovehiculul închiriat, Europcar oferă pachete de asigurări opționale: asigurare de accident / avarii (CDW – Collision Damage Waiver) și asigurare împotriva furtului autovehiculului (THW – Theft Waiver). Acceptarea acestor asigurări este menționată și validată de client prin semnătură pe contractul de închiriere. Acceptarea asigurărilor implică plata unor sume forfetare pe fiecare zi de închiriere. În cazul tarifelor care includ aceste asigurări, acceptarea asigurărilor este implicită, la momentul rezervării tarifelor respective.
Cum functioneaza politica de returnare a masinii si orarul de returnare?
Clientul are obligația de a returna autovehiculul în starea in care l-a primit.
Returnarea in afara orelor de functionare, se face cu o taxa suplimentara care se aplica la tariful initial.
Clientul este responsabil pentru autovehiculul închiriat, pe întreaga perioadă de închiriere. În cazul returnării autovehiculului în afara orelor de program, clientul rămâne răspunzător până deschiderea biroului de închiriere și verificarea autovehiclului de către un angajat Europcar.